Tequilla
czwartek, 3 listopada 2011
po 2 dniu już lepiej :)
Wczoraj Liga Mistrzów nie zawiodła i wychodzę na ładny plus ...
+ 12,2 j
... dziś gra Europa, więc również spróbuję coś zarobić ... do zobaczenia wieczorem :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz